Hockey, inget för mig...

Nu är jag en erfarenhet rikare! Ikväll har jag nämligen varit och sett på en hockeymatch för första gången i mitt liv (vad jag vet). Det var inget för mig...
Visst var det roligt med allt folk, det var fullsatt, drygt 1500 hade kommit för att se MODO möta Sollefteå och det var gott fika! Jag vet inte hur många gånger jag gick och köpte kaffe. I början av tredje perioden var jag less och ville hem, sonen var inte riktigt med på noterna men till sist så. Kanske blir det fler matcher =)

Annars känner jag mig totalt misslyckad. Har dragit ner på kolhydraterna en tid men det är ta mig fan helt omöjligt att låta bli bröd! Det e ju så gott. Hur gör ni som lyckas stålsätta er och verkligen gå in för det? Gåta för mig...men jag ger mig inte! Imorgon är en ny dag och den börjar jag med keso, ägg och makrill och kaffe....som vanligt =)

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback