Kommentarer!

Igår var det Melodifestival igen, hur många delar är det egentligen innan den stora festivalen går av stapeln?? Man är ju skittrött på det innan den ens sänds. Hursomhelst är det rätt kul att titta på och kommentera alla som är med.
På Facebook kommenterades det hej vilt under sändningen! De som fick flest kommentarer var Serneholt, Flink och Dead by April. Serneholt för sin fina (!) glittriga kroppsstrumpa (någon tyckte hon var utklädd till gäddrag), Dead by April för deras skrikande och Flink för......ja, behöver jag förklara?
Min röst fick Dead by April iallafall, jag tycker dom e bra trots deras skrik.....elr Growl som min systerson förklarade att det hette!
Säga vad man vill om Flink men han verkar då inte bry sig om vad andra människor tycker och tänker, ganska befriande.....han är ju rätt skön ändå, Flinksnubben =)


Kommentarer
Postat av: Malin i Laxsjö

Oj vilken fin sida design på din blogg du fått till.

Ja visst e det kul å se på mello även om man som du säger hinner bli skitatrött innan den stora mello:n är. Men just att kommentera och tycka e kul.

Har precis kommit hem från bygdegården där vi kört Alvin och gänget 3 på bio i kväll. 30 glada ungar och några föräldrar var där. Det tycker jag e mysigt.

Nu blir det mys i soffan och Wallander. Ha det gott/ Malin

2012-02-05 @ 19:53:07
URL: http://idetenkla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback