Fröjd för själen!

Åhh vad det är skönt att röra på sig och riktigt svettas! Idag gjorde vi en utflykt upp till Österåsen, det är så fint område att röra sig i, särskilt på sommaren! Vi trodde i vår enfald att slingan skulle vara skottad men ack vad vi bedrog oss...vi fick plumsa i skoterspår nästan hela vägen!! Gissa om jag svettades! Men nu är det en nöjd Camilla som sitter och slappar vid datorn och jag kan faktiskt med gott samvete unna mig en pizza från Kajsas =)
Här i Sollefteå finns det gott om promenadvägar. Vi har Nipleden som är en sträcka på nästan 3 mil runt och den går längs ångermannaälven, det är en fröjd för själen att vandra längs en sån vacker led!!
Den lilla by som jag bor i ligger faktiskt bara ett stenkast från älven och ofta brukar vi gå ner dit där hushållen tillsammans har både bastu, brygga och grillplats. Tyvärr e det jävligt kallt att bada i älven =)

Nu blir det mysisar på och en smirnoff, sen kan mellon starta! Kram på er alla!!



Kommentarer
Postat av: Kicki

Kul att läsa om ditt liv norröver! Vore kul om vi kunde få ihop någon slags kusinträff framöver=)

2012-02-11 @ 19:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback