Toppform 2012

Jag ger inte upp så lätt!! Här ska tränas trots min utslitna höft. Träning är det bästa som finns och jag tror jag dör om jag inte får utöva annat än tråkiga promenader.
Som tur är finns det människor som har bra ideér och kommer med nya grepp. TeamAktiva i Sollefteå tex. Jag har varit med förr och det är ingen lek precis, det är jobbig träning men fruktansvärt rolig och bra!!
I år är jag med i nybörjargruppen, det är nog bäst det, jag lär nog få krypa fram till slut men som sagt....JAG GER MIG INTE!!!

Gå in på deras hemsida och låt dig inspireras!

www.teamaktiva.se




Kommentarer
Postat av: Carro

Bra gjort Camilla! Jag blir oxå sugen att testa Team Aktivas bootcamp;)

2012-02-28 @ 16:46:27
Postat av: Susanne

Envis har du ju alltid varit!! Men det är bra att du kämpar på!

2012-02-29 @ 08:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback