No name...

Vilket toppenväder och ÄNTLIGEN har kylan släppt taget!! Men idag är fröken Danielsson LAT, sitter bara och glor framför datorn och väntar på att få åka och jobba. Idag får Donna nöja sig med en kortis =)

I morse när jag som bäst låg och drog mig hörde jag världens duns ute på altanen...VAD FAN VA DET???? Upp studsade jag ur sängen och alldeles skakis rusade jag mot fönstren. Jag kan svära på att det var någon i dörren, som tur va den låst!! Donna är ingen vakthund precis men hon brukar ju reagera om något konstigt sker så det var ju konstigt.....vi har faktiskt haft en massa konstigt folk smygande runt huset ibland men nu var det ett tag sedan. Folk som inte kan skilja på mitt och ditt.....vi har haft inbrott både i bilarna och i garaget så jag har redan räknat ut hur jag ska ta itu med dom nästa gång. Jag har ett jäkla humör när jag blir arg!!!

Till sist....det var ett fasligt klagande på stackars Reinfeldt nu. Klart man ska få jobba så länge man bara kan och det är ju just det han menar, OM man kan och vill, det är inget tvång. Jag känner en dam som nyss gått i pension, mot sin vilja, hon är pigg och rask och skulle klara många år till men då ska hon istället sitta görolös! Nä, där har Reinfeldt med vänner rätt enligt min mening!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback