Gammal eller ung???

Jag har äntligen fått kallesen för mitt andra besök hos ortopeden. Jag har en höft som krånglar men får hela tiden höra att jag är för ung för att opereras (Jag är 42). Jag visste inte att det fanns en åldergräns för livskvalité! Sist jag pratade med läkaren talade han om för mig att en operation skulle göra mig 70 år gammal!!! Hur då????
Det var bland det dummaste jag hört! Kroppsligen är jag 70 år idag med att behöva dras med en trasig höft. Hela min vardag är begränsad. Jag är van vid att träna och prova olika träningsformer och tycker det är jättekul men de sista två åren har träningen begränsats till promenader....hur kul e det? Visst ska jag vara glad att jag kan promenera men jag tycker ändå att min livskvalité har rasat! Nu hoppas jag på att de kommer med ett bra besked, något borde kunna göras. Jag har ingen lust att halta omkring som en gammal kärring längre!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback