Gäääääsp......

Ja då var den här helgen förbi mina vänner, åter till vardagen! Sitter som fastklistrad i soffan och är alldeles för trött för att gå och lägga mig...
Idag trotsade jag iaf kylan och gav mig ut på en prommis med hunden. Det var kallt, Donna hoppade omkring på tre ben men efter en stund blev vi bägge varma och då var det riktigt skönt!
Planerar klädbytarkväll i slutet av Feb tillsammans med en kompis. Sist vi hade det kom jag hem med en påse proppfull med kläder och hade själv blivit av med sånt som jag inte längre använde. Kanon!! Hoppas kvällen blir lyckad även denna gång.
Sitter och surar lite över att jag inte får med mig någon på föreställningen "Ljust och fräscht", jag skulle så gärna vilja se den och det fanns tydligen platser kvar. Nåja, hoppas den e jävligt kass ;)

Kommentarer
Postat av: Malin i Laxsjö

Klädbytarkväll lät intressant!

Hur funkar det ?

2012-02-06 @ 21:40:35
Postat av: Anonym

Vi bjuder in några blandade tjejer, alla tar med sig det man vill från sin egen garderob, det kan va kläder, skor och väskor. Sen byter vi med varandra! Jättekul och framför allt billigt :-)

2012-02-06 @ 23:33:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback